Centrum podpory

Zákaznická podpora

Pro naše zákazníky je k dispozici řada možností, jak s námi komunikovat a jak řešit problémy nebo připomínky týkající se našeho produktu FINYS - Finanční Asistent. Obecně platí, že je nejdříve vhodné zkusit hledat, zda-li neměl už někdo jiný podobný problém. K tomu lze využít některý z vyhledávačů či pole pro hledaní na našich stránkách umístěné vlevo. Pokud nenajdete řešení, nebojte se obrátit na fanoušky FINYS na stránkách Facebooku nebo rovnou na naši zákaznickou podporu prostřednictvím Vám sympatického média. S operátory zákaznické linky můžete komunikovat pomocí mailu, přes ICQ nebo telefonicky. Jsme tu pro Vás a jsme připraveni zodpovědět všechny Vaše dotazy.

Máte dotaz?

Nejprve je vhodné ověřit, zda podobný problém neměl již někdo před Vámi. Nejčastější dotazy uživatelů lze nalézt v sekci často kladených otázek. Pokud jste nenalezli odpověď, doporučujeme naše stánky na Facebooku, kde Vám s radostí některý náš kolega poradí. Je-li Váš problém akutní nebo komplikovaný můžete využít linku zákaznické podpory. Naši operátoři vyhodnotí Váš problém a navrhnou vhodné řešení. Služba zákaznické linky je zdarma po dobu platnosti jakékoliv zakoupené licenci produktu FINYS.

Máte námět na zlepšení?

Napadlo-li Vás nějaké vylepšení nebo nová funkčnost aplikace, můžete tento nápad prodiskutovat na FINYS stránkách Facebooku, zaslat na email zákaznického centra nebo vyplnit náš formulář pro náměty a připomínky. Jsme otevření všem novým nápadům a každým z nich se samostatně zabýváme.

Máte jiný problém?

Máte-li jiný problém můžete se obrátit na členy našich Facebook stránek nebo ho zaslat na email zákaznického centra. Jedná-li se o nestandardní chování s aplikace, můžete ho nahlásit přes následující formulář. Nevyhovuje-li Vám žádná z uvedených možností můžete se rovnou obrátit na zákaznickou linku.

Našim cílem je poskytnout našim zákazníkům maximálně kvalitní služby a vyhovět maximu jejich požadavků. Aplikace si klade za cíl pomáhat ušetřit čas i peníze, proto jsou Vaše názory pro nás důležité a bereme je velmi vážně. Předem všem aktivním zákazníkům a členům Facebook stránek děkujeme.

Následující verze
označení verze: 1.3.0
plánované nové vlastnosti:
  • evidence klientů a smluv
  • automatická úprava rozvržení finančního plánu při editaci
plánované vylepšení:
  • přepínání položek hlavní tabulky na měsíce nebo roky
  • pravidelné a nepravidelné poplatky u produktů
  • dynamické položky ve finanční bilanci klienta
Tento seznam není konečný a obsahuje pouze vybrané položky. Společnost eBrothers Software s.r.o. si vyhrazuje práva na jeho změny.